воскресенье, 1 февраля 2015 г.

Մասնագիտության Կողմնորոշում

1.1  Բազմազան մասնագիտությունների մեջ, ինձ առավել հետաքրքրում են, հատկապես ներկայումս՝ Հայաստանում զարգացում ստացած ՏՏ ոլորտը՝ արդի կյանքում շատ անհրաժեշտ և պահանջարկ ունեցող: Հաշվողական գիտությունները այն է ինչը փնտրում էի, և համոզված եմ, որ այդ ոլորտը հենց ինձ համար է:
1.2  Փոքրուց սիրում էի համակարգչով զբաղվել, զանազան տեխնիկական միջոցները ուսումնասիրել: Նրանց կառուցվածքներին տիրապետելը ինձ համար ամենահետաքրքիր զբաղմունքն էր:
1.3  Մասնագիտության յուրահատկությունն այն է, որ անընդհատ զարգանում և համալրվում է էլ ավելի զարգացած ու խելացի մտքերով: Այս ժամանակաշրջանում արդեն մարդը չի կարող առաջ գնալ առանց այս ոլորտի:
1.4  Մասնագիտությունը ես ինքս եմ ընտրել,Թումո հաճախելը էլ ավելի ամրապնդեց կողմնորոշումս: Ծնողներս ինձ միայն աջակցում են:
1.5  Դեռևս ոչ մի ուսումնասիրություն չեմ արել, միայն այն, որ մասնագիտությունը ինձ շատ է դուր գալիս և շատ ժամանակակից է:
1.6  Այս մասնագիտությունը շատ պահանջված է մերօրյա շուկայում:
1.7  Այս մասնագիտությունը կարծում եմ ուսուցանվում է Հայաստանի բուհ-երից մեծամասնությունում: Սակայն ես ընտրել եմ ՀԱՀ: Կարծում եմ այս բուհում սպասելիքներս կարդարացվեն:

1.8  Իմ ընտրած մասնագիտությունը այն ոլորտն է, որը անընդհատ սովորելու և մասնագիտանալու կարիք ունի, և եթե <<Ուրիշ մասնագիտություն>> ապա այն կլինի նորից նույն ՏՏ ոլորտում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий