четверг, 26 февраля 2015 г.

Հայոց լեզու և գրականություն 6

Գաբրիել Գարսիա Մարկես


Գաբրիել Գարսիա Մարկեսը ծնվել է 1927թ. Մարտի 6ին Արակատակա, Մագդալենա, Կոլումբիայում: Կոլումբիացի գրող, նովելիստ, սցենարիստ,  լրագրող, Մարկեսը իսպանախոս աշխարհում հայտնի է նաև Գաբո՝ Գաբրիելի կրճատ անվամբ: 1982 թվականին արժանացել է Նոբելյան մրցանակի: <<Մոգական ռեալիզմ>> գեղարվեստական ուղղության ներկայացուցիչ է: Գրողին համաշխարհային ճանաչում է բերել <<100 տարվա մենություն>> վեպը՝ գրված 1967թ: Հայտնի են նրա <<Երկնային ժամ>> (1959) , <<Պատրիարքի աշունը>>(1975), <<Սերը ժանտախտի ժամանակ>> (1985), <<Գենեռալը իր լաբիրինթոսում>> (1989), <<Ապրել կյանքի մասին պատմելու համար>> (2002) <<Վերհիշելով իմ տխուր պոռնիկներին>> (2004) ստեղծագործությունները: Բազմաթիվ են նրա վիպակները և պատմվածքները: Նրա հայտնի ստեղծագործությունների վրա նկարահանվել են ֆիլմեր և անգամ՝ մուլտֆիլմեր: Գաբրիել Գարսիա Մարկեսը մահացել է 2014թ. Ապրիլի 17ին Մեխիկոյում:
Կարդացել եմ և Ձեզ հետ եմ կիսվում Գաբրիել Գարսիա Մարկեսի
<<13 մտքեր կյանքի մասին>>
1.      Ես քեզ սիրում եմ ոչ նրա համար, թե ով ես դու, այլ նրա համար, թե ով եմ ես, երբ քո կողքին եմ:
2.      Ոչ մեկը արժանի չէ քո արցունքներին: Իսկ ով արժանի է, երբեք քո արտասվելու պատճառը չի դառնա:
3.      Միայն այն պատճառով, որ մեկը քեզ չի սիրում այնպես, ինչպես դու ես ուզում, չի նշանակում, որ նա քեզ չի սիրում ամբողջ սրտով:
4.      Իսկական ընկերը նա է, ով կբռնի քո ձեռքը և կզգա քո սիրտը:
5.      Ինչ որ մեկի համար թախծելու վատթարագույն միջոցը՝ լինել նրա կողքին և հասկանալ, որ նա երբեք քոնը չի լինելու:
6.      Երբեք չդադարես ժպտալ, եթե նույնիսկ տխուր ես, քանի որ ինչ որ մեկը կարող է սրիահարվել քո ժպիտին:
7.      Այս աշխարհում դու ընդհամենը մի մարդ ես, բայց ինչ որ մեկի համար դու մի ամբողջ աշխարհ ես:
8.      Մի վատնիր ժամանակը նրա վրա, ով չի ցանկանում անցկացնել քեզ հետ:
9.      Հնարավոր է Աստված ցանկանում է, որ մենք հանդիպենք ոչ այն մարդկանց, քանի դեռ չենք հանդիպել այն միակին: Որպեսզի երբ դա վերջ ի վերջո տեղի ունենա մենք երախտապարտ լինենք:
10.  Մի լա, որովհետև դա անցել է: Ժպտա, քանի որ դա եղել է:
11.  Միշտ էլ կգտնվեն մարդիկ, որոնք քեզ ցավ կպատճառեն: Պետք է շարունակել հավատալ մարդկանց, ուղղակի լինել փոքր ինչ զգույշ:
12.  Դարձիր ավելի լավը և ինքդ հասկացիր՝ ով ես դու, նախքան կհանդիպես նոր մարդու և հույս կունենաս, որ նա կհասկանա քեզ:

13.  Այդքան ջանք մի գործադրիր, ամեն լավ բան տեղի է ունենում անսպասելի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий